Jak zrealizować wniosek bez wychodzenia z domu?
1. Udaj się na wizytę do lekarza specjalisty, lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub fizjoterapeuty i otrzymaj zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
2. Złóż zamówienie w wybrany przez siebie sposób:
- Wypełnij formularz kontaktowy i poczekaj na kontakt naszego specjalisty, który przeprowadzi krok po kroku realizację zlecenia. Po rozmowie telefonicznej otrzymasz na wskazany adres kontaktowy formularz zwrotny do wypełnienia.
- Zadzwoń do nas: Tel. 788 941 048 (Przygotuj numer zlecenia oraz numer PESEL.)
Pracownik po otrzymaniu numeru nadanego przez NFZ i numeru PESEL przeprowadzi z Państwem rozmowę oraz dobierze odpowiedni produkt umieszczony pod wskazanym kodem.
3. Po wybraniu przez Państwa produktu, pracownik poinformuje o możliwej dopłacie pacjenta oraz poda lub wyśle na adres kontaktowy numer rachunku bankowego, na który należy wpłacić wskazaną kwotę, pomniejszoną o wysokość refundacji.
Przy odbiorze w jednym z naszych czterech punktów płatność za zakupy można dokonać na miejscu.
- W przypadku wysyłki towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu płatności od 1 do 2 dni roboczych.
Zachęcamy też do zapoznania się z naszą ofertą produktów refundowanych przez NFZ umieszczonych na naszej stronie internetowej www.rehstore.pl w zakładce Refundacja NFZ.
4. Po zrealizowaniu zlecenia odbierz je bezpłatnie w jednym z naszych punktów.
5. W nadanej do Państwa paczce otrzymają Państwo:
- wybrany towar,
- dokument rozliczeniowy,
- IV oraz V część wniosku potwierdzający realizację wniosku.
6. Informacje potrzebne do telefonicznego złożenia zamówienia. Przygotuj je, a to przyśpieszy proces realizacji wniosku:
- Kod nadany przez NFZ,
- Numer Pesel.